donderdag 19 april 2012

Tip


Kennen jullie het Ben & Jerry ijs? Vast wel! Het is zo lekker, maar zo onbetaalbaar. Ik eet het niet vaak, meestal alleen als er een aanbieding is. Maar laatst ging ik naar de lidle en ik zag Mcennedy ijs staan. Het leek qua bak enz. heel erg veel op Ben & Jerry. Ik nam Cookie dough mee en 't is zo lekker! Ik heb al meerdere smaken geprobeerd, een soort banaan, chocola met echte stukjes chocola erin, strawberry cheesecake en dus cookie dough. Ik vind het even lekker als Ben & Jerry en het is 2,50 voor zo'n grote bak. Nog steeds niet super goedkoop maar wel een stuk goedkoper dan Ben & Jerry! Ik denk dat het een limitid edition is dus als je van Ben & Jerry houd, ga dan snel naar de lidle!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een reactie plaatst!