zondag 6 mei 2012

Shoplog amsterdam

Hey, ik ben weer terug van Amsterdam ( Eigenlijk al een tijdje maar ik heb nog geen tijd gehad voor een artikel )! Daar heb ik natuurlijk ook geshopt en ik ga jullie laten zien wat ik daar gekocht heb. Ik heb bij veel winkels gekeken maar uiteindelijk ben ik alleen bij de Primark ( Hoofddorp ) en Monki geslaagd. Sommige foto's hebben trouwens een vreselijke kwaliteit, sorry daarvoor.


Als eerst heb ik dit spijkerjasje gekocht bij de Monki. Ik weet de prijs niet meer precies ( mijn moeder heeft 'm voor me betaald omdat ik 'm ga gebruiken als zomerjas) maar de prijs zal zo rond de dertig euro liggen.


Toen ik dit shirt in het roze tegenkwam was ik echt in ''love''. Ik hou van kant en vond het shirt dan ook echt heel leuk. Alleen de kleur stond me echt niet, ik werd er heel bleek van. Teleurgesteld legde ik het tshirt terug maar even later kwam ik hetzelfde shirt tegen maar dan in het groen! Die nam ik natuurlijk mee zonder twijfel. ( Rond de acht euro )


Nog een detailfoto van het kant.


Een basic hempje in een mintkleur. ( 2,50 euro )


Nog een basic hempje. ( 2,50 euro )


Een leuk shirt met driekwart mouwen in een marine stijl. ( Rond de zes euro )


Een strapless zwart jurkje. ( Rond de zes euro )


Een super schattige pyama die trouwens ook heerlijk zit! ( 10 euro )


Een setje met beha en onderbroek in het pastelgeel. ( Rond de zes euro )


Schattige sandaaltjes in een leuke koraalkleur. ( 3 euro! )


Deze fijne borstel die ik al heel lang wilde. ( 2 euro )


En als laatste een mooie lichtblauw portemonnee. ( 3,50 euro )

Dit waren alweer mijn aankoopjes van Amsterdam, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een reactie plaatst!