dinsdag 22 mei 2012

Haar krullen zonder hitte!



Ik stijl altijd mijn haar maar ik had laatst zo'n zin om een keer iets anders met m'n haar te doen. Ik wilde het krullen! Het enige probleem was... Ik had geen krultang. Daarom besloot ik vlechtjes in te doen. Ik maakte eerst met een spuitflesje m'n haar een beetje vochtig ( niet te want dan word je haar te zwaar voor de krul! ) en dan vlechten maar. Ik maakte twee vlechtjes omdat je dan kleinere krullen hebt en omdat mijn haar best dik is. 


Vervolgens ging ik slapen met de vlechtjes. En dit is het resultaat. Daar zijn je krullen dan! Oké, ik geef toe, echte krullen zijn het niet maar je hebt wel een mooie slag in je haar en dat ook nog eens zonder hitte ( en zoveel tijd heb je er ook niet voor nodig ). Als je echte krullen wilt, kan je beter een krultang kopen maar wil je gewoon een beetje slag in je haar kan je altijd nog vlechtjes in doen. :) 



Liefs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een reactie plaatst!