donderdag 24 mei 2012

Leuke muziek

Er zijn weer een paar nieuwe liedjes dus ik heb ook gelijk weer een paar favorieten die ik de afgelopen week graag en vaak luister. Mijn muziekstijl is best afwisselend. Maar het zijn de laatste tijd wel lekker vrolijke liedjes want het is natuurlijk bijna zomer, hihi. :) ( oké, ik geef toe, niet alleen vrolijke liedjes )














Meestal houd ik trouwens helemaal niet van rap. Maar stiekem vond ik het bij deze liedjes wel leuk gecombineerd met de zang. 

Zo, dat zijn mijn favorieten van het moment! Veel luister plezier. :)


Liefs 



2 opmerkingen:

  1. Ah, altijd leuk om dit soort dingen te zien! Ik ken alle liedjes en vind de meeste leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk gezegd luister ik dit soort liedjes niet maar als ze op de radio voorbij komen vind ik het geen probleem

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie plaatst!