zaterdag 28 juli 2012

I'm back!




Ja, ik ben weer terug van vakantie! Eigenlijk al een paar dagen.. maar ik had niet echt de tijd en de zin om een artikel te schrijven. Het was een geweldige vakantie in Frankrijk met m'n beste vriendin! Twee en een halve week op een camping naast de Dordogne. Niet de beste plek om te shoppen, ( er is bijna geen shopstad of zo in de buurt ) maar wel om te genieten van je vakantie. We hebben gekanood, gezwommen ( in het zwembad bij de camping, niet in de Dordogne hihi ) heerlijk gegeten, getennist, gezonnen enzovoort.We ( mijn vriendin en ik ) hebben ook vrienden gemaakt, en die mis ik echt. Maar aan de andere kant ben ik ook wel blij dat ik nu nog een paar weekjes in Nederland ben voordat de vakantie alweer voorbij is. 


Ik heb ook nog een paar dingen gekocht. We hebben namelijk toch nog een klein stadje gevonden een eindje verderop met een aantal winkeltjes.



Als eerst dit Superwoman t-shirt! Ik was een beetje aan het rondkijken in een winkel, maar die kleding was niet echt voor mijn leeftijd en ook niet echt mijn budget. Maar dit t-shirt vond ik wel grappig en heb ik toen maar gekocht, haha. Het kostte 14,95. Ook heb ik bij diezelfde winkel nog een basic zwart hempje gekocht, want die had ik nodig. Voor 4,95. 

Ik was ook nog bij een marktje wezen kijken. Ik zag mooie strikjes oorbellen en een passende ring. Mijn ouders waren zo lief om die voor mij te kopen. Maar helaas ben ik de ring ( stomme ik! ) bij het afwassen kwijtgeraakt... :( Nu ben ik een soortgelijke ring aan het zoeken op het internet, zodat ik toch nog een bijpassende ring heb bij de oorbellen ( wel zo leuk! ). De oorbellen liggen nu ergens nog in een tas ( hoop ik ) dus die laat ik een andere keer nog wel zien.

En jij? Ga jij nog op vakantie? Ben je al op vakantie geweest? Of ga je helemaal niet op vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een reactie plaatst!