dinsdag 3 juli 2012


Laatst ging ik naar de stad voor zomerschoentjes. Ik heb helaas nog niet m'n échte zomerschoenen gevonden, maar die koop ik dan maar in Frankrijk, waar ik over een paar dagen naar toe ga. Wat ik wél heb gevonden zijn deze ballerina's. Het zijn niet zomaar ballerina's.. Het zijn ballerina's die je meeneemt als je uitgaat. Stel je voor: je loopt de hele avond te dansen op je pumps maar daar krijg je natuurlijk enorme pijn aan je voeten van! Deze schoentjes kan je namelijk ''dubbel klappen'' en dan in het bijhorende tasje doen. Hartstikke handig om mee te nemen dan! Je kan ze natuurlijk ook gewoon dragen. Ze leken mij ook wel handig om mee te nemen naar Frankrijk. Ik heb deze schoentjes in het rood maar je hebt ze ook nog in het zwart, bloemenprint en panterprint. Ik heb deze schoentjes gekocht bij de Sacha voor maar liefst 19,95.

Er staat by the way: High heel rescue. Hihi. 


Sorry voor de belachelijke slechte foto kwaliteit! Ik heb weer foto's gemaakt met m'n webcam.. De volgende keer echt met m'n fotocamera, i promise! 


Liefs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een reactie plaatst!